Η σχολική χρονιά που πέρασε (2022-2023) ήταν μια πολύ αποδοτική και πλούσια σε δράσεις χρονιά, αφού η Β΄ Λυκείου κινήθηκε γύρω από την Τέχνη, είτε ήταν η Λογοτεχνία, η Ζωγραφική ή η Φωτογραφία. Οι μαθητές εργάστηκαν με εξαιρετική προσήλωση και όρεξη, προσφέροντας σπουδαία και διαφορετικής μορφής έργα.

Μέσα από τη δράση «Η φλέβα του νερού. Αρχείο υδάτινων αφηγήσεων στη γειτονιά του Μόρνου», μπορέσαμε και προσεγγίσαμε πολλά κείμενα, εκ των οποίων άλλα μας παραξένεψαν, άλλα μας συγκίνησαν, και άλλα μας προβλημάτισαν…

Η ευαισθητοποίηση των μαθητών για το περιβάλλον στο οποίο ζουν είναι ένα διαρκές ζητούμενο. Κυρίαρχο στοιχείο στην ορεινή Δωρίδα: το νερό. Ποιες είναι οι δομές για το νερό πριν τη δημιουργία του φράγματος της λίμνης του Μόρνου; Πως οι άνθρωποι τιθάσευαν τις πλημμύρες του ποταμού Μόρνου, των άλλων ποταμών και των ρεμάτων της περιοχής; Που συνέλεγαν το βρόχινο νερό; Υπάρχουν αφηγήσεις για όλα αυτά; Ποιος φτιάχνει τις αφηγήσεις; Πως φτιάχνονται οι αφηγήσεις; Τι θέλουμε να ακούσουμε;

Στόχος της δράσης ήταν η καλλιέργεια της συνεργασίας των μαθητών. Από τη μια η γνωριμία με τη διαχείριση των υδάτινων πόρων και από τη άλλη οι αφηγήσεις που συνδέονται με το νερό ή μπορούν να δημιουργηθούν για το νερό σήμερα. Έτσι, οι έφηβοι μαθητές κινούμενοι σε περιβάλλοντα ρευστά και ευμετάβλητα έγιναν homines narrantes.

Συντονιστής Δράσης: Γιάννης Χαιρετάκης
Συμμετέχοντες καθηγητές: Μαρία-Ντίνα Χατζοπούλου, Αικατερίνη Καρέτσου, Παναγιώτα Σαμαρά

Ξεφυλλίστε το έντυπο της δράσης εδώ:

https://www.flipbookpdf.net/web/site/5a459a9817080b6129f0890bb412021ba3cfa984202305.pdf.html#page/1

Categories:

Tags:

No responses yet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *